Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Denise Horsthuis - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Denekamp, Nederland van Denise Horsthuis - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Denise

05 Februari 2009 | Nederland, Denekamp

Hoiii lieve mensen!

Het is bijna zover, morgenvroeg om 6.50 uur vlieg ik naar Madrid, spanneeend! Ik heb er echt superveel zin in, maar toch vind ik het echt heel vreemd om hier afscheid te moeten nemen van iedereen voor een half jaar. Vorige week donderdag mijn afscheidsfeestje gehad in Groningen, wat echt supersuperleuk was! Veel cadeau's gekregen die ik net allemaal in m'n koffer heb weten te proppen :D En gisteravond feest gehad van mam die 50 werd, wat ook superleuk was!

Ik heb zooo lang naar de dag van morgen toegeleefd en nu is het definitief! M'n koffers heb ik net ingepakt (wel ietwat zwaar, maar ik hoop dat ze dat door de vingers zien) en vannacht vertrekken we naar Düsseldorf! Als het goed is land ik om 9.25 uur in Madrid. Dan ga ik naar het hotel waar Rosa stage loopt en 's avonds gaan we samen met de bus naar Salamanca!

Ik ben erg benieuwd naar mijn kamer daar en hoe het weer daar nu is! En hoe de universiteit en de colleges daar zullen zijn natuurlijk! Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar misschien is dat maar goed ook!

Nou, tot over een klein half jaartje en sommigen tot in Spanje :D Voor jullie het weten ben ik weer terug ;)

Kusjes

  • 05 Februari 2009 - 13:28

    Gerbrich:

    Goede reis lieve Denise!
    X Gerbrich

  • 05 Februari 2009 - 13:40

    Bianca:

    Lieverd!
    Fijne reis en tot snellll! :D

  • 05 Februari 2009 - 13:42

    Myrna:

    Denise!!!

    Spannend! Het komt nu echt dichtbij he! Een goede reis gewenst en geniet ervan de komende tijd!! We houden contact! :D

    Kuss Myr

  • 05 Februari 2009 - 14:40

    Marlieke:

    Lieve Denise!
    Buen viaje y hasta luego! Het idee dat ik nu niet meer alleen in het zuiden ben, doet me goed ;) Ik hoop tot heeeeeel snel!
    Liefs!

  • 05 Februari 2009 - 16:19

    Tanja:

    Veel Plezier!!

  • 06 Februari 2009 - 05:57

    Sarah:

    Heel veel plezier!(K)

  • 06 Februari 2009 - 07:08

    Hermine:

    Hallo Lieve Denise.

    Ik hoop dat je een goede landing hebt gehad.
    Nu ik dit schrijf zit je nog hoog in de lucht te dromen
    van wat erop je afkomt.
    een hele fijne tijd daar.
    Groetjes xxx Hermine.

  • 06 Februari 2009 - 16:41

    Jenny:

    Hee denise

    Gelukkig is alles goed gegaan met je reis.
    Je belde me al om 10.12 dat je was geland.
    Je zei dat het regende en hier scheen de zon.
    Maar ik hoop dat je nog heel wat zonneschijn zult krijgen.
    We zullen je gaan missen . liefs mam



  • 06 Februari 2009 - 18:25

    Rineke:

    Hoii Denise!
    Heb je een goeie reis gehad? En ondertussen alle berichtjes in je boekje gelezen?;) Heel veel succes en veel plezier!
    Liefs Rineke

  • 07 Februari 2009 - 19:12

    Eefje:

    Veel plezier meisje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Denekamp

Denise

Actief sinds 05 Juli 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 24944

Voorgaande reizen:

06 Februari 2009 - 15 Juli 2009

Studiereis

Landen bezocht: