Weer in Nederland! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Denise Horsthuis - WaarBenJij.nu Weer in Nederland! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Denise Horsthuis - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Denise

08 September 2008 | Nederland, Groningen

Hoiii!
Ik ben veilig terug in Nederland. Ben sinds gisteravond weer terug in Groningen, wel even wennen hoor aan het normale leventje hier. Morgen de eerste collegedag, ben benieuwd!
Voor alle verhalen over m'n vakantie mogen jullie gerust langskomen!
Liefssss

• 09 September 2008 - 20:00

Bert:

Hoi Denise,
    Weinig reacties meer van mensen. Deze keer ben ik de eerste. Hoe bevalt het volgen van college's weer?? Je was al weer een klein beetje gewend vanuit Salamanca, nu alleen nog de resultaten. Al college gehad in de Spaanse taal?
    Tot gauw thuis.
    Groetjes.

• 10 September 2008 - 07:47

Hermine:

Hallo Denise.
    Je kunt van het leven in Groningen ook wel een avontuur maken. Met de fiets door de jungle van Groningen. Lekker naar het strand bij het lauwersmeer ook een hele onderneming met de bus, vol zweetende mensen.Dan je informatie ophalen bij het RUG, super leuk en al die mensen die je ontmoet gaaf joh. Jaah overal valt wel wat te beleven. Heel veel groeten aan iedereen die ik ken in Groningen ben je ook nog wel even druk mee of niet. Doeiii. Hermine.

• 10 September 2008 - 22:24

Julia:

Hola Dennis! Como estas? Veel spaans geleerd? Wij leren elke dag weer een beetje 'reizigersspaans' erbij;) leuk taatltje! En verder hebben we het nogsteeds super naar onze zin! Succes weer in grunn! Liefs, Juul